نتایج مسابقات قرآنی اوقاف اردبیل اعلام شد 
کد خبر: 4155815
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸
در بخش آوایی؛

نتایج مسابقات قرآنی اوقاف اردبیل اعلام شد 

مرحله شهرستانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف اردبیل با اعلام نفرات برتر به کار خود پایان داد و برگزیدگان در مسابقات استانی شرکت خواهند نمود. 

نتایج مسابقات قرآنی اوقاف اردبیلرسول محمدی، رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه اردبیل در گفتگو با ایکنا از اردبیل اظهار کرد: مرحله شهرستانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف اردبیل با اعلام نفرات برتر به کار خود پایان داد و برگزیدگان در مسابقات استانی شرکت خواهند نمود.

وی افزود: در پایان رقابت نفس‌گیر مسابقات اوقاف شهرستان اردبیل، در بخش برادران مهدی صلاحی، سجاد کاووسی و رسول تمجید به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم رشته تحقیق، و مهدی مهدوی، محمدرضا ارجمند و سجاد بدیرخوانی رتبه‌های اول تا سوم رشته حفظ کل را در این دوره از مسابقات کسب کردند.

رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اردبیل ادامه داد: همچنین در رشته ترتیل، مرتضی یوسفی، علی عبداللهی رتبه‌های اول و دوم رشته ترتیل و ابراهیم برقی و علی احمدی مشترکا مقام سوم را کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: در رشته حفظ ۲۰ جزء و حفظ ۵ جزء نیز به‌ترتیب متین معقولیان و اباصلت عیوضی حائز رتبه اول شده و سعید اروج‌زاده مقام اول بخش اذان را به خود اختصاص داد. در بخش دعاخوانی نیز مصطفی محمدی، احد حاجی‌زاده و جواد محسن‌زاده به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی تصریح کرد: در شهرستان گرمی نیز در رشته تحقیق آرمین نعمتی، ترتیل قاسم هاشمی، دعاخوانی داود سجودی و اذان اصغر ولایی رتبه‌های اول را کسب نموده، در رشته حفظ کل قرآن، کریم ایزدی و هادی رمضانی به ترتیب اول و دوم شدند و در رشته حفظ ۲۰ جز اول رامین رستمی و ولی شجاعی‌مهر رتبه اول و دوم را نصیب خود کردند.

رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اردبیل افزود: همچنین در شهرستان خلخال در رشته تحقیق محمد رحمانی، رشته ترتیل سعید امیری، رشته حفظ کل محمد رسول شجاعی‌مهر و رشته حفظ ۵ جز محمد حسین رهبری رتبه اول را به دست آورده و در شهرستان مشگین‌شهر رضا افشاری در رشته تحقیق، احد صمدی در رشته ترتیل و علی رزم‌آور در رشته اذان رتبه برتر را از آن خود کردند.

محمدی اظهار کرد: در بخش خواهران نیز در شهرستان گرمی در رشته حفظ ۵ جزء رقیه نوروزی و در رشته حفظ کل رقیه مستی‌زاده رتبه اول را کسب کرده و در شهرستان مشگین‌شهر نیز فاطمه نیازی در رشته ترتیل اول شد.

رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اردبیل در پایان گفت: در شهرستان اردبیل نیز در رشته تحقیق هاجر جهاندیده، دعاخوانی لیلا محمدی، رشته حفظ ۲۰ جزء منیژه رزمی و در رشته حفظ ۱۰ جزء اسرا عالم رتبه اول را کسب کردند و در رشته ترتیل نیز مهناز جبارزاده رتبه اول، طاهره اسماعیلی و شیرین جلیلیان مشترکا رتبه دوم و فاطمه نوری رتبه سوم را کسب کردند.

انتهای پیام
captcha